Welkom Gast ( Inloggen | Registreer gratis )
![]() ![]() |
May 2 2006, 02:34 PM
Bericht
|
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() Groep: Gebruiker Berichten: 610 Sinds: 3-February 06 Van: ...?... Nederland Gebruiker Nr.: 751 |
Salam allemaal,
Wat is voor jou de belangrijkste waarde die een relatie moet bevatten wil het slagen?? Geef je mening.... Volgens mij is het aller belangrijkste in een relatie de communicatie tussen beide partners. Je moet behalve tijd voor jezelf ook tijd voor elkaar blijven vrijmaken. (een weekendje weg, een lange wandeling of fietstocht in de natuur enz..) Dit bericht is bewerkt door Madiha: May 2 2006, 02:44 PM -------------------- ![]() Ramadan mubarak! Mogen Allah's woorden eeuwig in jullie oren klinken en jullie liefde voor Hem altijd bestaan. Moge Zijn licht ons volgen naar elke weg die we inslaan. |
|
|
|
May 2 2006, 03:07 PM
Bericht
|
|||
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() Groep: Gebruiker Berichten: 1126 Sinds: 24-January 06 Gebruiker Nr.: 729 |
vertrouwen, geloof en eerlijkheid.. zolang dat er in een relatie iss.. kan de relatie niet meer stuk.. Dit bericht is bewerkt door Nazanin: May 2 2006, 03:07 PM -------------------- Off All The Animals The Boy Is The Most Unmanageable Plato |
||
|
|
|||
May 2 2006, 04:51 PM
Bericht
|
|||
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() Groep: Gebruiker Berichten: 4687 Sinds: 2-December 05 Gebruiker Nr.: 615 |
Ik vind dat eerlijkheid op de eerste plaats komt. als je eerlijk bent tegen je partner dan ben je eerlijk tegen jezelf. aandacht en vertrouwen komt op de tweede plaats. verder in een relatie communicatie is inderdaad belijngrijkst. door te communiceren voorkom je misverstanden en belemeringen in een relatie. |
||
|
|
|||
May 2 2006, 04:56 PM
Bericht
|
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() Groep: Gebruiker Berichten: 2942 Sinds: 10-December 04 Van: .. Gebruiker Nr.: 28 |
Ik vind ook zoals nazanin al zei
vertrouwen , eerlijkheid en geloof -------------------- You can avoid reality, but you can't avoid the consequences of avoiding reality |
|
|
|
May 2 2006, 05:46 PM
Bericht
|
|
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() Groep: Gebruiker Berichten: 376 Sinds: 2-April 06 Gebruiker Nr.: 859 |
Goed naar elkaar luisteren. Elkaar respecteren en accepteren. verder open blijven. Alles met elkaar delen en niets geheim houden, want niets blijft geheim.
Dit bericht is bewerkt door Aryan: May 2 2006, 05:47 PM -------------------- Wie noten wil smaken, moet ze kraken...
|
|
|
|
May 2 2006, 05:48 PM
Bericht
|
|
|
Kaftarbaze-Besuwad! ![]() ![]() ![]() Groep: Sollicitant Berichten: 2672 Sinds: 11-April 06 Van: Holland Gebruiker Nr.: 883 |
Een relatie kan nooit mislukken, er kan nooit ruzie ontstaan, je hoeft niet bang te zijn dat je geliefde vreemd gaat, geen ruzie etc....dit kun je allemaal verwezelijken door......
Nooit een relatie te beginnen! -------------------- Echte liefde heeft geen mooi einde; Echte liefde heeft geen einde..
kies een andere foto svp. |
|
|
|
May 2 2006, 05:58 PM
Bericht
|
|||
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() Groep: Gebruiker Berichten: 610 Sinds: 3-February 06 Van: ...?... Nederland Gebruiker Nr.: 751 |
GEVOEL(ehsaas) van liefde is ook erg belangrijk voor een succesvolle relatie, zo lang liefde voor elkaar bestaat, dan kan er nooit iets mis gaan.... Als je echt veel van elkaar houdt, dan heb je ook vertrouwen op elkaar enz.... -------------------- ![]() Ramadan mubarak! Mogen Allah's woorden eeuwig in jullie oren klinken en jullie liefde voor Hem altijd bestaan. Moge Zijn licht ons volgen naar elke weg die we inslaan. |
||
|
|
|||
May 2 2006, 06:23 PM
Bericht
|
|||
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() Groep: Gebruiker Berichten: 201 Sinds: 13-April 06 Gebruiker Nr.: 890 |
Ik vindt belangrijkste elkaar vertrouwen en eerlijk en open zijn tegen elkaar. communiceren is ook belangrijk -------------------- ![]() |
||
|
|
|||
May 2 2006, 06:54 PM
Bericht
|
|||
goed gezegd, maar ik denk dat het gevoel van LIEDDE/ECHTE VAN ELKAAR HOUDEN op de eerste plaats staat. -------------------- ![]() Ramadan mubarak! Mogen Allah's woorden eeuwig in jullie oren klinken en jullie liefde voor Hem altijd bestaan. Moge Zijn licht ons volgen naar elke weg die we inslaan. |
||
|
|
|||
May 2 2006, 07:41 PM
Bericht
|
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() Groep: Gebruiker Berichten: 8189 Sinds: 13-June 05 Van: Onbekend. Gebruiker Nr.: 455 |
Eerlijkheid,,vertrouwen,,liefde,,gevoel,,communicatie,,
Maar niemand is perfect dus geen ene persoon bevat al deze eigenschappen! Dit bericht is bewerkt door .*.DiamOnd.*.: May 2 2006, 07:42 PM -------------------- I do.
|
|
|
|
May 2 2006, 07:47 PM
Bericht
|
|||
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() Groep: Gebruiker Berichten: 2619 Sinds: 12-June 05 Van: az zere asmane kabut !! Gebruiker Nr.: 454 |
jawel hoor -------------------- CHILLED! ARROGANT?! YOU SEE what I WANT YOU to SEE. FANCY that !?
|
||
|
|
|||
May 2 2006, 07:49 PM
Bericht
|
|||
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() Groep: Gebruiker Berichten: 8189 Sinds: 13-June 05 Van: Onbekend. Gebruiker Nr.: 455 |
Jouw " Nafari " ? -------------------- I do.
|
||
|
|
|||
May 2 2006, 07:50 PM
Bericht
|
|||
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() Groep: Gebruiker Berichten: 2619 Sinds: 12-June 05 Van: az zere asmane kabut !! Gebruiker Nr.: 454 |
Nee ik zelf heb die eigenschappen Dit bericht is bewerkt door BuL-BuL-aK: May 2 2006, 07:52 PM -------------------- CHILLED! ARROGANT?! YOU SEE what I WANT YOU to SEE. FANCY that !?
|
||
|
|
|||
May 2 2006, 07:56 PM
Bericht
|
|||
Aii..Aii..Lolzz..weet ik nog niet..ik kom er wel achter.. Trouwens die eigenschappen bevat ik ook wel.. -------------------- I do.
|
||
|
|
|||
May 2 2006, 07:57 PM
Bericht
|
|||
Ban dega -------------------- CHILLED! ARROGANT?! YOU SEE what I WANT YOU to SEE. FANCY that !?
|
||
|
|
|||
![]() ![]() |
| Print Versie | Actuele tijd: 3rd September 2010 - 10:31 PM |