QUOTE(Lorîn @ Jan 22 2009, 01:15 AM)

Ik weet ZEKER dat je relatie zal slagen als de vrouw weet hoe de man in elkaar zit en andersom :D
Een relatie mislukt meestal door ruzies, en die kan je vermijden. Hoe? Als een man weet dat een vrouw zeurt, omdat ze de frustaties gewoon kwijt wilt bij hem en iemand nodig heeft die naar haar luistert en niet omdat ze hem als de oorzaak van haar problemen ziet, kan dat erg helpen. Als hij weet hoe hij ermee om moet gaan, helpt dat nog meer. Andersom is het ook handig voor een vrouw om te weten waarom een man soms even afwezig moet zijn en niet altijd intiem kan zijn met haar. Als ze weet dat hij opeens een beetje droger is dan normaal en afstand neemt, niet komt omdat hij niet meer van haar houdt, maar omdat hij gewoon eventjes moet rusten van al het intimiteit, dan zal ze begripvol zijn en niet de hele tijd zeuren van 'jij houdt niet meer van me, wat heb ik fout gedaan?? waarom doe je zoooo?'.
Een superrrrrrrraanrader is het boek 'Mannen komen van Mars, vrouwen komen van Venus'
Daar wordt het uitgebreid uitgelegd.
Ik weet niet waarom ik me altijd hierin meng maar vooruit.
-
Ik weet ZEKER dat je relatie zal slagen als de vrouw weet hoe de man in elkaar zit en andersom :D
Er zijn genoeg relaties die stuk gaan doordat mannen en vrouwen elkaar goed kennen en goed weten hoe ze in elkaar zitten.
Soms is het juist beter om niet een relatie aan te gaan met iemand die je precies weet hoe hij in elkaar zit.Naast dat het geen spanning en sensatie heeft wat een belangrijk punt is in een levende relatie is het dood saai om elkaar door en door te kennen of te weten hoe die gene in elkaar zit. Het is leuk om verast te worden. Zo hou je het beetje levend.En daar gaat het om een succesvolle relatie moet leven en bloeien.
Daarom zijn er waarschijnlijk ook dat er gearengeerde huwelijken die wel slagen. Maar ja daar ga ik niet veder op in omdat ik er tegen ben.
In een relatie moet de partner een goede vriend zijn maar geen beste vriend. Daarvoor heb je je beste vriendin ;) En die goede vriend moet je door de relatie heen leren kennen en hem met alles wat hij wel of niet heeft van houden en niet andersom. En uiteindelijk aan het eind ga je hem, als je goed en succesvol bezig bent geweest je beste vriend noemen.
Een relatie mislukt meestal door ruzies, en die kan je vermijden.
Een relatie waar er nooit een ruzie in voorkomt of vermeden wordt is al een mislukte relatie. Wanneer er geen ruzies zijn binnen een relatie betekent dat dat de partners niet om hun relatie geven ze zijn bij elkaar en leven langs elkaar heen. Een relatie waar ruzie in voorkomt is meestal een relatie waar de gelegenheid tot discusie is. Een relatie zonder ruzie vindt ik een ongezonde relatie. En idd het is maar wat je onder ruzie verstaat. Is een woordenwisseling of onees zijn over de kleur van het behang een ruzie?
En de rest van mijn wijsheid hou ik voor me zelf.
-
Miauw!